آرشیو دی ماه 1400

اطلاعات عمومي

سایت سرمایه گذاری آنلاین

 

سایت سرمایه گذاری آنلاین پیش از هر چیز به تعریف سرمایه گذاری می‌پردازیم. از نظر اقتصادی، سرمایه گذاری خرید دارایی‌ای است که امروز مصرف نمی‌شود؛ به امید اینکه در آینده سودده باشد یا بتوان از آن کسب درآمد کرد؛ بدین معنا که مبلغی را برای آغاز یا گسترش پروژه‌ای، خرید دارایی و بهره صرف کرد با هدفِ افزایش درآمد و بالارفتن ارزش آن در گذر زمان. در علم مالی، سرمایه گذاری را این‌چنین تعریف می‌کنند:

«فرد دارایی مالی‌ای همچون سهام را خریداری کند و پیش‌بینی کند قیمت این دارایی در آینده افزایش می‌یابد؛ در نتیجه با خرید دارایی به مبلغ پایین و فروش آن به مبلغی بالا، سود دریافت می‌کند». سرمایه گذاری آنلاین که موضوع مورد بحث ما در این مقاله است، نوعی سرمایه گذاری است که به صورت اینترنتی و غیرفیزیکی، شخص خریدار در معامله‌ای شرکت کرده و دارایی را به امید سوددهی و کسب درآمد در آینده خریداری می‌کند. در همین راستا، شاید بهتر باشد از انواع بازار مالی بیشتر بدانید. بازار مالی را می‌توان از به چند دسته تقسیم‌‌بندی کرد که به اقتضای زمان و موقعیت، گروهی طرفداران بیشتری داشتند؛ هرچند هنوز هم معاملات به تمامی روش‌ها در جهان صورت می‌پذیر

 

 

سرمایه گذاری آنلاین

 

سرمایه گذاری آنلاین چیست؟

سرمایه گذاری انلاین، تبدیل وجوه مالی برای خرید دارایی به امید افزایش ارزش آن. 

هدف از سرمایه گذاری، رشد و توسعه سرمایه خود و بهره‌مندی از منافع آن در آینده است. افراد ممکن است ثروت خود را در قالب سرمایه گذاری به مدت‌های طولانی نگهداری کنند و بعد از این مدت، از سود چشمگیری بهره‌مند شوند. نکته قابل توجه اینکه؛ سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف دارای تعابیر مختلفی می‌باشد. 
به طور مثال؛ با پیشرفت و افزایش سرمایه شرکتها، سهامداران از سود و درآمد بیشتری برخوردار می‌شوند.

 

سرمایه گذاری اینترنتی خارجی

 

سرمایه گذاری آنلاین

پیش از هر چیز به تعریف سرمایه گذاری اینترنتی خارجی می‌پردازیم. از نظر اقتصادی، سرمایه گذاری خرید دارایی‌ای است که امروز مصرف نمی‌شود؛ به امید اینکه در آینده سودده باشد یا بتوان از آن کسب درآمد کرد؛ بدین معنا که مبلغی را برای آغاز یا گسترش پروژه‌ای، خرید دارایی و بهره صرف کرد با هدفِ افزایش درآمد و بالارفتن ارزش آن در گذر زمان. در علم مالی، سرمایه گذاری را این‌چنین تعریف می‌کنند:

«فرد دارایی مالی‌ای همچون سهام را خریداری کند و پیش‌بینی کند قیمت این دارایی در آینده افزایش می‌یابد؛ در نتیجه با خرید دارایی به مبلغ پایین و فروش آن به مبلغی بالا، سود دریافت می‌کند». سرمایه گذاری آنلاین که موضوع مورد بحث ما در این مقاله است، نوعی سرمایه گذاری است که به صورت اینترنتی و غیرفیزیکی، شخص خریدار در معامله‌ای شرکت کرده و دارایی را به امید سوددهی و کسب درآمد در آینده خریداری می‌کند. در همین راستا، شاید بهتر باشد از انواع بازار مالی بیشتر بدانید. بازار مالی را می‌توان از به چند دسته تقسیم‌‌بندی کرد که به اقتضای زمان و موقعیت، گروهی طرفداران بیشتری داشتند؛ هرچند هنوز هم معاملات به تمامی روش‌ها در جهان صورت می‌پذیرد.

از منظر طول عمر، بازار مالی به سه دسته تقسیم می‌شود:

بازارهای سنتی و قدیمی: منظور همان سرمایه گذاری روی کالاهای فیزیکی و نگهداری از آن‌ها به امید بالارفتن قیمت‌شان در آینده است همانند: سرمایه گذاری در طلا و سکه و خودرو، خرید و فروش ملک و مسکن، سرمایه گذاری در بانک، سرمایه گذاری در بازار ارز… در امریکا هم بازار بورس و اوراق قرضه، بازاری سنتی است و تعداد زیادی از مردم آن در این بازار سرمایه گذاری می‌کنند.

بازارهای جدید: مانند بازار سهام، اوراق و صندوق‌های سرمایه گذاری

بازارهای نوظهور: مانند سرمایه گذاری در استارت آپ ها، بیت کویین، فارکس و…

بازار معاملات را بر اساس دسترسی آسان، به دو دسته تقسیم می‌کنند:

بازارهایی با معاملات حضوری: خریدار به صورت حضوری و فیزیکی به خرید دارایی می‌پردازد.

بازارهایی با معاملات غیرحضوری: خریدار با استفاده از تلفن، اینترنت و غیره به صورت غیرحضوری به خرید دارایی می‌پردازد.

امروزه بازارهای خلاقانه و مدرنی در جهان به‌ وجود آمده‌اند که توان تولید درآمد بالایی را دارند.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

 

سایت های ساخت لوگو

 

بهترین سایت های ساخت لوگو رایگان برای پیج اینستاگرام و سایت

بنابراین ، در این مقاله ، ما می خواهیم برخی از بهترین سایت های ساخت لوگو رایگان برای سایت و پیج اینستاگرام را بصورت آنلاین به اشتراک بگذاریم که می توانید بدون هزینه کردن ، برای ایجاد آرم های با کیفیت استفاده کنید. پس بیایید برخی از بهترین سازندگان آرم آنلاین را بررسی کنیم.

 

۱. لوگو ساز آنلاین shopify

خوب ، Shopify پلت فرم پیشرو تجارت الکترونیکی است که به کاربران کمک می کند تا محصولات را بصورت آنلاین بفروشند ، همچنین تولید کننده لوگو رایگان می باشد. نکته جالب در مورد لوگو ساز آنلاین Shopify این است که به کاربران اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه آرم تولید کنند. این یک ابزار مبتنی بر وب است که به کاربران امکان کشیدن و رها کردن برای ایجاد یک آرم را می دهد. کاربران می توانند چندین عنصر آرم مانند تصاویر برداری ، نمادها ، متن ها را به آرم اضافه کنند.

 

 

۲. لوگو ساز Ucraft

Ucraft همچنین ابزار ساخت آرم رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای ایجاد آرم های تجاری می توانید از Ucraft Logo Maker استفاده کنید. این یک ابزار مبتنی بر وب است که به کاربران امکان ایجاد لوگو با کشیدن و رها کردن را می دهد. آنچه Ucraft Logo Maker را جالب تر می کند ، لیست عظیم نمادها و سبک های متن آن است. بنابراین ، Ucraft Logo Maker یکی دیگر از بهترین سازندگان لوگو آنلاین رایگان است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۳. سایت ساخت لوگو رایگان Canva

اگر به دنبال سازنده آسان آرم آنلاین برای ایجاد آرمهای باکیفیت برای کسب و کار آنلاین ، وبلاگ ها و غیره می باشید ، ممکن است Canva Logo Maker بهترین انتخاب برای شما باشد. Canva Logo Maker در حال حاضر سازنده آرم برتر است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را به کاربران ارائه می دهد. ویژگی های سازنده آرم ساز Canva شامل آیکون های نامحدود ، بردارها ، تصاویر ، سبک های متن و غیره است.

۴. طراحی لوگوی پیج رایگان با DesignMatic

DesignMatic یکی دیگر از سازندگان پیشرو آرم آنلاین در این لیست است که به کاربران اجازه می دهد فقط در ۳ مرحله ساده یک آرم بسازند. کاربران فقط برای کشف طرح های بی پایان آرم ، باید نام شرکت را وارد کنند ، صنعت را انتخاب کنند ، شکل ها را اضافه نمایند. کاربران حتی نیازی به ثبت نام در طی فرایند ندارند. بنابراین ، DesignMatic یکی دیگر از بهترین سازندگان لوگو آنلاین رایگان است که هم اکنون می توانید از آنها استفاده کنید.

۵. ساخت لوگو آنلاین با سایت Flamingtext

اگر به دنبال یک آرم با متن خالص هستید ، ممکن است Flamingtext سایتی باشد که می توانید بازدید کنید. Flamingtext برای ایجاد یک آرم به کاربران قلم های بی پایانی می دهد. در حقیقت ، Flamingtext فونت های بیشتری نسبت به سایر خدمات سایت های ساخت لوگو رایگان دارد و همچنین به کاربران این امکان را می دهد که سایه ها ، پس زمینه هایی را به متن اضافه کنند. بنابراین ، Flamingtextis یکی دیگر از بهترین سازندگان آرم و لوگو آنلاین است که می توانید در نظر بگیرید.

۶. آرم ساز Logaster

Logaster Logo Maker یکی دیگر از ساده ترین سازندگان آرم آنلاین است که می توانید برای تولید آرم برای شرکت خود استفاده کنید. برای ایجاد یک آرم ، Logaster Logo Maker الگوهای بسیار زیبایی را ارائه می دهد. با این حال ، برای ذخیره آرم ها باید با Logaster Logo Maker وارد شوید و ابزار ویرایش برای تجدید آرم ها را ارائه نمی دهد.

 

۷. DesignEvo

DesignEvo یکی دیگر از پیشرو سازندگان آرم آنلاین رایگان در این لیست است که شما می توانید در نظر بگیرید. بهترین چیز در مورد DesignEvo این است که می تواند افکار ساده لوگو را به واقعیت تبدیل کند. DesignEvo هم اکنون دارای سه برنامه از جمله برنامه رایگان است. با این حال ، یک نسخه رایگان بسیار بی فایده است زیرا یک علامت را به آرم اضافه می کند. جدای از آن ، DesignEvo الگوی آرم زیادی را برای انتخاب دارد و قطعاً یکی از بهترین وب سایت های آرم است که در صورت اجرای انواع ایده های آرم ، می توانید از آنها بازدید کنید.

 

۸. آرم ساز Oberlo

Oberlo Logo Maker گزینه ای دیگری است که  استفاده از آن بسیار ساده است. برخلاف سایر سازندگان لوگو، Oberlo Logo Maker هیچ تنظیمات پیچیده ای ندارد و روی نمادها و فونت ها تمرکز دارد. Oberlo Logo Maker برای ایجاد لوگوی تمیز به کاربران امکان ایجاد فونت را فراهم می کند که در آن کاربران می توانند فونت ها را اضافه کنند ، با سبک های قلم آزمایش کنند ، رنگ هایی را برای تولید آرم اضافه کنند.

 

۹. Design Hill Logo Maker

 

خوب ، Design Hill Logo Maker یکی دیگر از بهترین و کاملا رایگان ها برای ساخت آرم است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید. با طراحی Hill می توانید در کمتر از ۵ دقیقه آرم خود را طراحی کنید. اگر به نوعی ایده های آرم را اجرا می کنید ، می توانید از قالب های از پیش ساخته شروع کنید. با این حال ، قیمت برای ذخیره آرم ایجاد شده بسیار گران است. با این وجود ، طراحی هیل یکی از بهترین سازندگان آرم است که هم اکنون می توانید از آنها استفاده کنید.

 

۱۰. سایت ساخت لوگو رایگان Placeit

 

Placeit یکی دیگر از سازندگان آرم آنلاین است که می تواند به شما کمک کند فقط با چند کلیک آرم باورنکردنی ایجاد کنید. بهترین چیز در مورد Placeit رابط کاربری آن است که به نظر می رسد تمیز و منظم است. برخلاف سایر سازندگان آرم آنلاین ، Placeit از ویژگی های غیر ضروری برخوردار نیست. برای ایجاد یک آرم ، Placeit به کاربران ارائه می دهد هزاران الگوی حرفه ای آرم را انتخاب کنید. بنابراین ، Placeit یکی دیگر از بهترین سازندگان آرم آنلاین است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

 منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/

 

ساخت و طراحی لوگو

 

اهمیت ساخت و طراحی لوگو حرفه ای در موفقیت برند

آیا تا به حال با نگاه کردن به یک لوگو نام برند آن را حدس زده‌اید؟ آیا اگر نامی در تصویر لوگو ثبت نشده باشد باز هم می‌توانید نام برند آن را حدس بزنید؟ قطعا چنین اتفاقی را تجربه کرده‌اید و به‌خوبی می‌دانید که حتی می توان بدون داشتن شناخت کاملی از برند، تنها با دیدن لوگو آن را شناسایی کرد. استفاده از سمبل‌ها و نشانه‌ها یکی از راه‌های مهم و تاثیرگذار برای نمایش اطلاعات مرتبط با کسب و کار است و می‌تواند جایگاه برند را در دید مخاطبین تغییر دهد. به همین خاطر است که ساخت و طراحی لوگو یکی از سرمایه‌گذاری‌های بسیار ارزشمند برای هر کسب و کاری است. اما ساخت و طراحی لوگو تا این حد اهمیت دارد؟ لوگوها چهره‌ی کسب و کار شما هستند و تقریبا اولین عاملِ شناسایی برند شما توسط مشتریان بالقوه به حساب می‌آیند. لوگوها تنها یک تصویر ساده نیستند، بلکه یک عامل شناخت بسیار مهم برای مشتریان و گنجینه‌ای از اطلاعات برند شما هستند که به‌طور کاملا مینیمال و هوشمندانه در یک تصویر کوچک جای گرفته‌اند. جای دادن تمامی این اطلاعات درون تصویری نه چندان پیچیده و به یاد ماندنی، تنها از عهده‌ی یک طراح لوگوی حرفه‌ای برمی‌آید. بپذیرید یا نه طراحی لوگو کار هر شخصی نیست. برای طراحی لوگو شما نه تنها باید به قواعد طراحی آشنایی داشته باشید بلکه باید بسیار خلاق و آگاه به تمامی زیر وبم‌های تولید یک لوگوی خوب باشید. لوگوهایی با طراحی دقیق و علمی به راحتی مشتریان بالقوه‌ی کسب و کار را متقاعد می‌سازند که برند شما برندی حرفه‌ای، قابل اعتماد و دارای خدمات و محصولات باکیفیت است. به همین خاطر نباید از اهمیت بسیار بالای طراحی لوگو برای کسب و کار غافل شد.

چرا بیزینس ها به ساخت و طراحی لوگو نیاز دارند؟

- لوگو با بیان خلاقانه‌ی مفهوم برند، تعامل مشتریان را تضمین می‌کند: ساخت لوگو به شیوه‌ی خلاقانه باعث می‌شود تا برند شما بدون زحمت زیاد و تنها با مخفی کردن مفهموم برند در لایه‌های طرح‌ها و رنگ‌های لوگو گوی سبقت را از سایرین برباید و با نشستن در ناخودآگاه مخاطب درآمد خود را تضمین کند.

- لوگو در یک نگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتری می‌دهد: تمامی برندهای مشهور از گذشته تا کنون را به خاطر بیاورید! طراحی لوگوی این برندها یکی از مبتکرانه‌ترین ابزارها برای معرفی محصولات و خدماتشان بوده است. درواقع طراحی آرم موفق به شما کمک می‌کند تا از آرم خود به عنوان اسلحه‌ای برای نشانه گرفتن ذهن مشتریان در همان نگاه اول استفاده کنید و هویتتان را به آن‌ها نشان دهید.

- به راحتی در ذهن مخاطب ثبت می‌شود: شما چند تبلیغ و نام تجاری را پس از تنها یک بار دیدن آن به یاد می‌آورید؟ قطعا جواب شما یک یا دو نام است. اما هنگامی که پای لوگوها به میان می‌آید، داستان تغییر می‌کند و کل هویت برند در قالب یک تصویر در ذهنتان نقش می‌بندد که قابل فراموشی نیست. پس اگر می‌خواهید به یاد ماندنی باشید حتما باید از خدمات حرفه‌ای ساخت لوگو کمک بگیرید.

- لوگو برند شما را از رقبایتان متمایز می‌کند: لوگوی موفق تشخیص محصولات و خدمات شما را از سایر رقبایتان آسان می‌سازد و باعث می‌شود مشتریان بالقوه‌ی شما راحت‌تر برای خرید محصولاتتان تصمیم‌گیری کنند.

- طراحی لوگو حرفه ای اعتماد مشتریان بالقوه‌ی شما را جلب می‌کند: آیا شما حاضرید از برندی که هیچ نشان مشخصی ندارد خرید کنید؟ساخت لوگو نه تنها توجه و نگاه مخاطب را به خود جذب می‌کنند بلکه به دلیل نمایش هویت برند، بر واقعی و قابل اعتماد بودن آن صحه می‌گذارند. بنابراین مشتریان به حقیقی بودن برندتان اعتماد خواهند کرد.

- لوگو مخاطبین خاصی را هدف قرار می‌دهد: بسیاری از شرکت‌ها از تاثیر طراحی آرم خود بر جذب مخاطبین خاص غافل هستند و نمی‌دانند که لوگوها قادرند مخاطبین هدف را همچون آهن ربایی به سمت برندشان جذب کنند. برای مثال طراحی لوگوی یک رستوران می‌تواند به نحوی باشد که حس گرسنگی و میل به خوردن غذا را در بیننده تحریک کند و به این ترتیب آن‌ها را به سمت درهای رستوران هدایت کند.

پس می‌بینید که طراحی هوشمندانه لوگو به راحتی سود بسیار زیادی را به سمت برند شما روانه خواهد کرد.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/

 

 

ساخت لوگو شرکت

 

ساخت لوگو شرکت چرا اهمیت زیادی پیدا کرده است؟ این روزها تعداد کسب و کارهای مشابه به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است. کسب و کار مشابه یعنی شرکت های متعددی یک نوع خدمت را ارائه دهند، یا محصولی مشابه در بازار وجود داشته باشد که تولیدی ها یا کارخانه های متعددی آن را تولید می کنند.

انواع روش ساخت لوگو شرکت

اگر هنوز برای کسب و کار خود لوگوی خاصی ندارید و به دنبال ثبت لوگو هم هستید. ادامه مطالب را از دست ندهید. داشتن اطلاعاتی در رابطه با انواع لوگو به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید لوگوی مناسب خود را انتخاب کنید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم در رابطه با این موضوع بحث کنیم.

1) لوگو تصویری

اولین و شاید آشنا ترین نوع لوگو که همه ما تا به حال بارها از آن دیده ایم، لوگوی تصویری است. در این نوع لوگو شکل، یا آیکونی خاص به عنوان نماد کسب و کار شما شناخته می شود. به عنوان مثال لوگو شرکت اپل معروف ترین لوگو تصویری در جهان است. همه ما در هر جایی این سیب را ببینیم، به یاد شرکت اپل می افتیم. البته یکی از علت های معروف شدن این لوگو را می توان سادگی آن دانست.

2) لوگو نوشتاری

تا به حال لوگو مغازه هایی را دیده اید که از نام همان مغازه برای طراحی استفاده کرده اند؟ در این حالت این مغازه از لوگو نوشتاری استفاده کرده است. لوگو نوشتاری می تواند با لوگوی تصویری هم ترکیب شود. البته باید بگوییم که در بعضی از موارد نتیجه نهایی این ترکیب هم زیبا خواهد شد.

لوگو نوشتاری یعنی نامی را با فونت های خاص و معمولا فانتزی طراحی کنید. این لوگو جنبه رسمی ندارد. اگر چه الآن شاهد این هستیم که بانک رسالت هم از لوگوی نوشتاری استفاده کرده است. اما معمولا لوگوی نوشتاری برای طراحی لوگو یک مغازه یا رستوران به کار برده می شود. اما باز هم انتخاب چنین لوگویی سلیقه ای است.

3) لوگو نماد/ حرف

یکی دیگر از لوگوهایی که برای شرکت ها کاربرد زیادی دارد، لوگوی هایی است که به حرف/ نماد معروف هستند. ثبت لوگو برای ثبت برند به کار برده می شود. ثبت لوگوی شما هم می تواند حقیقی یا حقوقی باشد. در رابطه با این موضوع در ادامه اطلاعات کاملی را بیان خواهیم کرد. اما توجه کنید که در بعضی از موارد نام شرکت یا شخص صاحب لوگو طولانی است.

در چنین حالتی استفاده از تمام نام شرکت یا شخص بر روی لوگو زیبایی چندانی ندارد و باعث می شود که بیننده حس خوبی نسبت به این لوگو نداشته باشد. به همین دلیل فقط اول نام شرکت یا شخص را بر می دارند و از آن در لوگوی خود استفاده می کنند. این لوگو هم طرفدارن خاص خود را دارد. اما بیشتر برای شرکت هایی با نام طولانی کاربرد دارد.

4) لوگو ترکیبی

خوب نوع دیگری هم از لوگو وجود دارد. اگر شما دو یا چند مورد از لوگوهای گفته شده در بالا را با هم ترکیب کنید. یک لوگو ترکیبی خواهید داشت. در طراحی این چنین لوگوهایی باید نهایت دقت را به کار برد تا اصل سادگی لوگو زیر سوال نرود. زیرا یک لوگوی شلوغ معمولا کسی را به سمت خود جذب نخواهد کرد.

 

ساخت لوگو شرکت مهم است ؟

یکی از سوال هایی که در رابطه با ثبت لوگو وجود دارد، مربوط به اهمیت و ضرورت انجام این کار است. این که بدانیم ثبت لوگو چه ضرورتی دارد، باعث می شود که برای این کار اهمیت بیشتری قائل باشیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

تصور کنید که شما یک لوگوی خاصی را برای خود انتخاب کرده اید. در صورتی که این لوگو ثبت نشده باشد، هر شخص با شرکت دیگری هم می تواند از آن به نفع خود استفاده کند.

این موضوع می تواند گاهی باعث ضربه زدن به اعتبار کسب و کار شما هم شود. به همین دلیل باید به طور قانونی لوگو را ثبت کنید تا امکان سوء استفاده از آن وجود نداشته باشد.

داشتن یک لوگو و ثبت آن باعث می شود که شما برای معروف شدن در بازار راه ساده تری را پیش رو داشته باشید. قبول کنید که به یاد سپردن یک تصویر ساده یا یک نام ساده برای بسیاری از ما راحت تر و آسان تر از به یاد سپاری نام های طولانی است.

به همین دلیل در مطالب بالا تاکید داشتیم که در طراحی لوگو اصل سادگی را فراموش نکنید.

شناخته شدن شما در بازار کسب و کار باعث می شود که درآمد بیشتری هم داشته باشید. یعنی داشتن یک لوگو و ثبت آن باعث می شود که سود مالی شما بیشتر شود و خوب این هم همان چیزی است که هدف راه اندازی کسب و کار شما به حساب می آید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که در همان ابتدای شروع کسب و کار خود برای ثبت لوگو اقدام کنید.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/

 

خرید فالوور  

 

از چه وب سایت‌هایی خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ فالوور بگیر اینستاگرام به چه معناست؟ خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش یعنی چه؟ اینستاگرام را می‌توان یکه تاز شبکه‌های اجتماعی حال حاضر ایران در نظر گرفت. این شبکه اجتماعی با ارائه خدمات جالب و رایگان توانسته است طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران برای خود فراهم آورد. به دلیل محبوبیت زیاد و همچنین استفاده زیاد کاربران از این شبکه اجتماعی عموما بازخورد بسیار زیادی را می‌توان از این شبکه اجتماعی انتظار داشت. لازمه انجام تبلیغات در اینستاگرام پیدا کردن صفحه‌های مناسب با تعداد فالوور و لایک بالا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

رقابت بر سر تعداد فالوور

از موضوعات رقابتی در اینستاگرام تعداد فالوورهای هر صفحه یا شخص است. هر چه تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن صفحه در نزد دیگران بیشتر خواهد بود. روش‌ها و راه‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد. از چیدن استراتژی محتوای مناسب تا خرید فالوور، این موارد به شما کمک خواهد کرد تا به درستی بتوانید راه مناسب برای افزایش فالوور خود را پیدا کنید. برای افزایش تعداد فالوور خرید فالوور} و همچنین لایک می‌توانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام نمایید.

 

خرید فالوور ایرانی

از آنجایی که ما در کشور ایران زندگی‌ می‌کنیم پس نیازی به خرید لایک و خرید فالوور غیر ایرانی نخواهیم داشت. ما به عنوان یک کسب و کار فعال در کشور ایران باید تمام تمرکز و هدف خود را روی مخاطبانی قرار دهیم که در ایران زندگی می‌کنند؛ چرا که این مخاطبان به احتمال زیاد جزو مشتریان بالقوه ما هستند. ما در سه سوت وب توانسته‌‌ایم هم اکنون خرید فالوور اینستاگرام ارزان ایرانی را برای شما همراهان عزیز فراهم آوریم. لازم به توضیح است به دلیل ایرانی بودن فالوورها از این نوع فالوور به عنوان خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم یاد می‌شود. اگر خواهان افزایش فروش و همچنین کسب سود بیشتر در کسب و کار مبتنی بر اینستاگرام خود هستید، لازم است حتما نسبت به خرید فالوور واقعی ایرانی اقدام نمایید. این فالوورها می‌توانند میزان قابل توجه‌ای تعامل را برای صفحه شما به ارمغان بیاورند.

 

فالوور اینستاگرام چیست و چرا خرید آن سودمند است؟

اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس هایشان را میدهد. استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است.

به عنوان مثال شما میتوانید تصاویر مشتریانی که از خرید و استفاده از سرویس و یا محصولات شما راضی هستند را پست کنید تا برند خود را تبلیغ کنید. برای اینکه به افراد زیادی توسط اینستاگرام برسید داشتن فالوور خیلی حیاتی است. شما نمیتوانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.

فالوور (follower) چیست؟

follower در لغت به معنای دنبال کننده یا تعقیب کننده است. هنگامی که شما پیج کسی را دنبال یا فالو می‌کنید، شما به فالوورهای آن پیج اضافه می‌شوید. در مقابل تمام کسانی که پیج شما را فالو (دنبال) می‌کنند نیز به فالوورهای پیج شما می‌پیوندد و از آن پس محتوای ارسال شده اعم از پست ها و استوری های شما را در صفحه home خود مشاهده خواهد کرد. یعنی فالوورها پست های شما را می بینند.

 

خوب آیا اینستاگرام واقعا مهم است؟
بله- اگر شما از اینستاگرام به درستی استفاده کنید به موفقیت در تجارت شما کمک میشود.و میتواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به تجارت خود سوق دهید و شهرت شرکت خود را میان در میان مشتریان افزایش دهید. خرید پیج اینستاگرام میتواند یکی از روش های موثر در بازاریابی کسب و کار شما باشد و خیلی از تجارت ها موفقیت های بسیاری را از اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنند. شما نیز میتوانید افزایش و رشد چشم گیری از طریق شبکه اجتماعی دریافت کنید.

شما میتوانید فالوور های زیادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن دیگران پست کردن تصاویر زیبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زیر عکس دیگران و تگ کردن عکس ها به دست بیاورید. این استراتژی ها به شما کمک میکند تا فالوور خود را افزایش دهید ولی این روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزایش میدهند. شما ممکن است به هدفتان برای رسیدن به تعداد خیلی زیاد از فالوور در یک بازه زمانی نرسیده باشید.

بهترین استراتژی که شما میتوانید از آن بهره برداری کنید تا تعداد فالوور های زیادی را داشته باشید خرید فالوور میباشد. صرف نظر از اینکه شما به تازگی اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید یا تعداد کمی فالوور دارید این بهترین استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خریداری میکنید به شما کمک میکند تا محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

مردم زمانی که میبینند شما فالور های زیادی دارید ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد عکس های شما جالب است. وقتی شما فالوور اینستاگرام میخرید شما فالوور های خود را سریع افزایش میدهید. محدودیتی در خرید تعداد فالوور های اینستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد فالوور 100 تا ایی و بعضی از پکیج های خرید فالوور 1000 تایی ارائه میشود.
این بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکیج های مختلفی موجود میباشد. زمان خرید فالوور دقت کنید که از جایی معتبر و شناخته شده خرید کنید.

 

 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/

 

 

بهترین لوگو ساز حرفه ای


۵ تا از بهترین سایت های بهترین لوگو ساز حرفه ای در سال ۲۰۲۰

۱. لوگونومی (فارسی)

 

بهترین لوگو ساز حرفه ای آنلاین در بین سایت های فارسی ست. بقیه سایت های مشابه فقط بصورت ترجمه شده هستند و از بسیاری فونت های فارسی پشتیبانی نمی کنند. لوگوساز آنلاین لوگونومی، یک نرم افزار ساخت لوگو در بستر وب است که به شما امکان ساخت لوگو به صورت فوری را می دهد. شما بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزارهای طراحی لوگو و تنها با وارد کردن نام و نشان تجاری کسب و کار خود و در چند گام یک لوگوی حرفه ای بسازید.

اگر نیاز به سفارشی کردن لوگو و آرم پیشنهاد شده توسط نرم افزار دارید، می توانید به کمک ابزار ویرایش لوگو در همین نرم افزار، بخش های مختلف نشان تجاری مانند رنگ، فونت، حاشیه، نشان تصویری و غیره را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید. در نهایت شما می توانید فایل لوگو را در قالب فایل های SVG یا PNG دانلود کرده و استفاده کنید.

 

۲. تیلور برندز (Tailor Brands)

 

تیلوربرندز یکی از لوگوسازهای پیشرو آنلاین در جهان است که با استفاده از هوش مصنوعی اولویت های طراحی شما را به کار می‌گیرد و باعث می‌شود بتوانید در کمتر از ۵ دقیقه یک لوگوی بی نظیر بسازید! برای استفاده از تیلوربرندز به تخصص طراحی یا بودجۀ زیاد نیازی ندارید؛ فقط کافیست اطلاعاتی درباره کسب ‌وکارتان وارد کنید، مطابق میل خودتان طرح را سفارشی‌ کنید و بعد لوگویتان را در هر جایی که می خواهید استفاده کنید!

علاوه بر دریافت فایل ‌های باکیفیت لوگو، شما به مجموعه کاملی از ابزارهای برندینگ شامل الگوهای کارت ویزیت، ثبت دامنه، سازنده وبگاه و طرح های برتر برای شبکه‌های اجتماعی و هر چیزی که برای ساخت هویت برندتان از پایه نیاز دارید هم دسترسی پیدا می کنید.

۳. لوگوساز هچفول شاپیفای (Hatchful Shopify)

 

شاپیفای از لوگوسازان رتبه بالای رایگان بهترین لوگو ساز حرفه ای این فهرست است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد بدون داشتن دانش فنی خاصی بتوانند ظرف چند ثانیه لوگوی مورد نظرشان را بسازند.

شاپیفای بیشتر از همه مورد توجه کارآفرینان آنلاین و کسب ‌وکارهای کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند قرار می گیرد. شاپیفای عکس های استوک فوق العاده و مجموعه تصاویر جامع و کاملی هم دارد.

نقاط ضعف لوگوساز شاپیفای:

بعضی کاربران ممکن است نتوانند به طور کامل ایده‌هایشان را عملی کنند. ضمنا این ریسک هم وجود دارد که آیکن های رایج و محبوب این سایت مورد استفاده خیلی ها قرار بگیرد و به این ترتیب لوگوی شما دیگر خاص و منحصر به فرد نباشد.

 

۴. توربولوگو (Turbologo)

لوگوساز توربولوگو چند کاره و تمام عیار است. این مجموعه به شرکت‌ های متعددی در زمینه برندسازی کمک کرده است. به لطف پایگاه داده گسترده و با کیفیت تصویری و همینطور الگوهای خیلی سازگار توربولوگو، شما می توانید به روزترین لوگوها را طراحی کنید.

دلیل جذابیت این سایت برای مشتریان، هوش مصنوعی پیشرفته و انطباقی آن و همینطور نداشتن طرح های خام یا ضعیف است. شما مجبور نیستید یکی در میان طرح های بد را رد کنید چون بیشتر موردهای پیشنهادی و آماده کاربردی اند. اگر گالری طرح های پیشنهادی توربولوگو را بگردید، به سختی می توانید تشخیص بدهید که این طرح ها کار هوش مصنوعی هستند یا بهترین لوگو ساز حرفه ای آنها را خلق کرده؟
مزیت بزرگ دیگر این ویرایشگر راحت و شهودی بودن الگوهاست. به این ترتیب حتی افراد تازه کار در زمینه طراحی هم می توانند مطمئن باشند که خیلی فوری و به طور کامل می توانند با این ابزار کار کنند و لوگوی خودشان را خلق نمایند.

برگ برنده نهایی توربولوگو هم وجود گزینه سفارش طرح آماده است که با استفاده از آن می توانید همه ملزومات مورد نیاز برای طراحی یک لوگوی تمام عیار و خاص را دریافت کنید.

 

۵. لوگاستر (Logaster)

 

لوگاستر لوگوساز رایگانی با امکان ایجاد لوگو در چند دقیقه است. برای کار با این لوگوساز لازم نیست مهارت گرافیکی ویژه داشته باشید. فقط کافیست اسم شرکت را وارد کنید و گزینه create را بزنید. هوش مصنوعی لوگاستر از صدها الگوریتم طراحی برای ساخت طرح شخصی ‌شده شما استفاده می کند. البته ناگفته پیداست فقط این مورد برای برندسازی موثر و خلاقانه کافی نیست. به همین خاطر، تیم طراحان لوگاستر طرح ها را اصلاح و بهتر می‌کند تا تضمین کند مشتری محصول با کیفیتی به دست می‌آورد. طبق نظر شخصی خودتان هم می توانید متن متغیر لوگویتان و همینطور طیف رنگ، لی اوت لوگو، آیکون ها و موارد دیگر را ویرایش کنید. ضمنا می توانید لوگویتان را در فرمت های پیکسلی (پی ان جی، جی پگ) و برداری (پی دی اف، اس وی جی) دانلود کنید.

نقطه قوت این سرویس امکان ایجاد کارت ویزیت با برند مورد نظر هم برای خودتان و هم برای کارکنانتان است تا بتوانید از این طریق در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شوید. همچنین می‌توانید لوگویتان را در ۵ پس‌زمینه مختلف (سفید، شفاف، سازمانی، سیاه‌ و سفید و نگاتیو) با ۶ لی اوت ممکن تحویل بگیرید.

 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/

 

بالا بردن امنیت سایت

 

 ۸+۱ راهکار برای بالا بردن امنیت سایت  اول از همه اینکه حواس‌تان را جمع کنید. البته در ادامه راهکارهای عملی را هم معرفی خواهیم کرد، اما حواس‌جمع‌ بودن از مشکلات بسیاری جلوگیری می‌کند. به هرکسی اعتماد نکنید، هکرها را دست کم نگیرید، از پسوردهای قوی استفاده کنید و اطلاعات محرمانه را جایی درج نکنید.

۱. سایت‌تان را دائماً به‌روز کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کوتاه کردن دست هکرها، به‌روزرسانی دائمی سایت است. همیشه گوش‌به‌زنگ باشید تا اگر آپدیتی آمد، آن را نصب کنید.

مثلاً اگر وردپرس آپدیت جدید ارائه کرد، بلافاصله نسخه‌ای که از این CMS دارید را به‌روزرسانی کنید. آپدیت پلاگین‌ها را هم فراموش نکنید. بسیاری از حملات روی وب‌سایت‌ها، از طریق پلاگین‌ها (افزونه‌ها) انجام می‌گیرند. به‌روزرسانی آن‌ها، تا حد بسیار زیادی احتمال خطر را کاهش می‌دهد. در نتیجه، امنیت سایت افزایش پیدا می‌کند

۲. از پلاگین‌های امنیتی استفاده کنید

افزونه‌هایی وجود دارند که بسیاری از کارهای امنیتی لازم را، به‌صورت خودکار برای سایت‌تان انجام می‌دهند. اگر دست‌به‌جیب هستید، می‌توانید از نسخه‌های پولی استفاده کنید؛ اما پلاگین‌های رایگان زیادی هم وجود دارند که کارتان را پیش می‌برند.

از جمله این پلاگین‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

WordFence

BulletProof Security

iThemes Security

Security Sucuri

 

۳. از پروتکل HTTPS استفاده کنید

این پروتکل باعث می‌شود ارتباطات رمزگذاری شوند و استفاده از آن حالا یک ضرورت است. HTTPS و گواهی SSL، حملات مرد میانی را خنثی می‌کنند. به این ترتیب، دیگر هکری نمی‌تواند در بین راه اطلاعات ردوبدلی را بدزدد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری داشته باشید، ۲ مقاله HTTPS چیست و گواهی SSL چیست، همان چیزهایی هستند که نیاز دارید.

 

۴. کلمه عبور (Password) قوی انتخاب کنید

در بسیاری از مواقع، هکرها به‌خاطر سهل‌انگاری کاربر موفق می‌شوند. هنوز درصد بسیار بالایی از پسوردها، ۱۲۳۴۵۶ هستند! ساده‌ترین پسورد ممکن.

سعی کنید ترکیب‌های پیچیده برای کلمات عبورتان درست کنید. ترکیبی از حروف، اعداد و سمبل‌ها! اگر هرچندوقت یکبار پسورد را عوض کنید هم که چه بهتر! درضمن، از یک پسورد در همه سایت‌ها و حساب‌های کاربری استفاده نکنید. به این فکر کنید که اگر یکی از حساب‌ها هک شود یا پسوردتان لو برود، چه اتفاقی برای سایر اکانت‌های شما میفتد؟!

داشتن پسورد قوی، یعنی بالا بردن امنیت سایت در برابر حملات بروت فورس!

پس باز هم تاکید می‌کنیم که: مطمئن شوید که رمز عبور ضعیف برای پنل مدیریت (wp_admin)، پنل هاستینگ سرور، پایگاه داده‌ها، حساب‌های FTP و حساب ایمیل‌های اصلی شما استفاده نمی‌شود.

همچنین نام کاربری پیش‌فرض خود را به عبارات منحصر به فرد تغییر دهید. کلماتی همچون Admin، نام خودتان یا نام وب‌سایت و دیگر کلماتی که به آسانی قابل شکستن باشند، گزینه مناسبی برای نام کاربری نیستند.

۵. موارد اضافی سایت را پاک کنید

هر دیتابیس، اپلکیشن یا پلاگینی می‌تواند مدخل ورود هکرها و دردسرهای‌ همراه‌شان باشد.  اگر ابزاری روی سایت‌تان دارید که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، آن را پاک کنید . در این زمینه حتی مردد هم نباشید. به این فکر کنید که اگر امنیت سایت به خطر بیفتد، چه ضررهایی که نمی‌کنید.

آموزش بالا بردن امنیت وردپرس و جلوگیری از هک وردپرس

زمانی که یک سایت هک شده و مورد نفوذ قرار میگیره کلیه اطلاعات موجود در سایت مورد سرقت قرار خواهد گرفت. در بدترین شرایط برخی افراد بعد از نفوذ بدون اینکه چیزی متوجه بشید با قرار دادن کدهای مخرب در بخش‌های مختلف سایت کاری می‌کنند که اطلاعات سایت شما را به صورت دائمی استخراج کنند. در ظاهر همه چیز در سایت شما به درستی کار میکنه و مشکلی نمی‌بینید اما اطلاعات مهم سایت شما و کاربرانی که در سایتتون هستند مدام در حال درز کردن به جایی هست.

پس از همین ابتدا که شروع به نصب وردپرس می‌کنید لازمه کلیه روش‌های افزایش امنیت وردپرس را به کار ببندید و از هک سایت و نفوذ در وردپرس جلوگیری کنید. از طرفی هم تامین امنیت یک سایت صرفا محدود به سیستم مدیریت محتوا نبوده و به هاست و سرور شما هم بر میگرده که باید در سطح بالایی از نظر امنیتی قرار داشته باشد. بنابراین در قدم اول سعی کنید از هاستی استفاده کنید که امنیت بالایی داشته باشد. 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

 

 

آموزش سئو

 

سئو به زبان ساده چیست؟

کلمه ای رو تو گوگل سرچ میکنی یکسری سایت رو مشاهده میکنی که برای شما بالا میاد، این سایت ها همینجوری الکی که نیومدن صفحه اول گوگل، این سایت ها با یکسری فعالیت به نام سئو به صفحه اول گوگل رسیدن و به واسطه اینکه این کلمات سرچ بالایی توسط مردم داره درآمد سایت های صفحه اول هم به شدت بالاست.

روش پیدا کردن کلمه کلیدی در سئو سایت؟

یکی از آسان ترین روش ها برای پیدا کردن کلمه کلیدی در آموزش سئو سایت رو به شما میگم که کاملا رایگان هست. تو این روش شما کلمه کلیدی را پیدا خواهید کرد که توسط کاربران در گوگل بیشترین سرچ را دارد. وقتی آموزش سئو را کامل ببینید شما تمامی روش هایی که میتوانید کلمات کلیدی حوزه کاری خود را پیدا کنید را یاد میگرید. حالا در این روش فقط کافیست کلمه کلیدی اصلی حوزه کاری خود را در گوگل سرچ کنید سپس در پایین صفحه بخشی را مشاهده خواهید کرد که مربوط به ساجست های گوگل بوده یعنی کلمات کلیدی مرتبط به این کلمه اصلی که سرچ کردید. تصویر زیر را مشاهده کنید: برای مثال ما سرچ کردیم آموزش کلاب هاوس سپس در صفحه باز شده شما کلمات مرتبط به آموزش کلاب هاوس را مشاهده خواهید کرد که هست : آموزش کلاب هاوس اندروید، دعوتنامه کلاب هاوس، برنامه کلاب هاوس و …

 

چند مدل سئو داریم؟

به صورت کلی سه نوع عملیات سئو داریم:

سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید یعنی کل عملیات سئو رو کاملا قانونی و در چهارچوب قوانین گوگل انجام بدین و دست از پا خطا نکنید.

سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری یعنی یه جاهای قوانین گوگل رو دور بزنی یکم از تو خاکی بری یکم زیرآبی بری و یه جاهایی هم کاملا طبق قوانین سئو گوگل عمل کنید.

سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه خیلی خطرناک هست و یعنی کلا عملیات سئو رو جوری بری که کامل قوانین گوگل رو دور بزنی و اگر گوگل بفهمه که تو قوانینشو برای سئو دور زدی درجا دکمه اتو میزنه و سایت شما از نتایج گوگل حذف میشه و به نوعی سایت شما پنالتی میشود ( البته الان دیگه سایت پنالتی نمیشه و فقط اون صفحه ای که برایش قوانین گوگل رو دور زدین پنالتی میشود راستی برای اینکه بدانید پنالتی گوگل چیست؟ عجله نکنید میگم بهتون)

سئو کلاه سفید = White Hat Seo

سئو کلاه خاکستری = Gray Hat Seo

سئو کلاه سیاه = Black Hat Seo

 

سئو کلاه سفید چیست؟

در بخش آموزش سئو تخصصی یکی از مبحث ها سئو کلاه سفیده، حالا میپرسی سئو کلاه سفید یعنی چی؟ خلاصه اشو که بالاتر بهتون گفتم سئو کلاه سفید یعنی انجام کار سئو کاملا طبق قوانین گوگل. یعنی شما همیشه محتوای اصولی و مستمر تولید کنید و تو سایت منتشر کنید. یا بهتر هست آموزش تولید محتوا را ببینید که بدانید تولید محتوای اصولی یعنی چی. همیشه سایت هایی که کاملا روی خط سئو کلاه سفید هستند آینده خوبی را دارند. اما نکته مهمی اینجاست رفیق! سایت هایی که کاملا سئو کلاه سفید انجام میدهند یکم به زمان بیشتری نیاز دارند برای رسیدن به صفحه اول گوگل روی کلمات سخت. چون رقبای آنها یا سئو کلاه خاکستری انجام میدهند یا کلاه سیاه و اینجا کار شما سخت میشود. پس نیازه یکم سئو کلاه سفیدو بذاریم کنار و بریم سمت روش های دیگه انجام فعالیت سئو سایت.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری یکی از محبوبترین روش ها در نزد سئوکاران هست و به جرات میشه گفت بیش از 50% سایت ها از همین روش سئو کلاه خاکستری استفاده میکنند برای سئو سایتشان. چون ریسک کمتری دارد فعالیت سئو و همچنین تو زمان کمتری به صفحه اول گوگل و در نهایت لینک یک گوگل میرسند. پیشنهاد میشود شماهم برای سئو سایتتان بیشتر از هیمن سئو کلاه خاکستری استفاده کنید که هم هزینه کمتری رو انجام بدین و هم کمی تو وقت خود صرفه جویی کنید و این برگ برنده خوبی براتون هست.

سئو کلاه سیاه چیست؟

آها رسیدیم به بحص جنجالی سئو کلاه سیاه. ببین باید خیلی دل داشته باشی بری سمت سئو کلاه سیاه و باید به خوبی آموزش سئو تخصصی رو دیده باشی و بدونی کجا و چه جایی چه حرکتیو بزنی که سایتت بیاد صفحه اول گوگل انجام فعالیت سئو کلاه سیاه به راحتی نیست و باید کاملا متخصص باشید و اگر یک جایی مسیر عملیات سئو شما لو بره قــطعا گوگل شمارو جریمه و پنالتی میکند. تو سئو کلاه سیاه اولین اشتباه آخرین اشتباه شماست پس اگر دانش کمی در زمینه سئو سایت دارید پیشنهاد میشود به هیچ عنوان به سمت سئو کلاه سیاه نروید.

کلمه کلیدی یعنی انکرتکست!

 

لفظ تخصصی کلمه کلیدی Anchor Text میباشد. یعنی کلمه یا متنی که لینک دار شده و شما روی آن کلیک میکنید.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

 

امنیت سایت

 

امنیت سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می توان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت ، ثبات و اعتبار یک سایت با توجه به موارد دیگر ، موضوع مهم امنیت است. متاسفانه با بررسی وضعیت سایت های عادی و حتی بزرگ و حساس به این نتیجه می رسیم که بسیاری از مدیران و مسئولان سایت ها اهمیت کمی به امنیت سایت می دهند. هک نشدن سایت ، امن بودن سایت را تضمین نمی کند به این معنی که ممکن است بر روی یک سایت با ضعف های امنیتی ، تلاشی برای هک و نفوذ به آن انجام نشده است و در صورت انجام سایت مورد بحث آسیب پذیر خواهد بود. اهمیت امنیت سایت زمانی مشخص می شود که سایت تحت حمله قرار دارد که محتمل به دو نتیجه خواهد بود. اگر امنیت وبسایت بصورت صحیح تامین شده باشد حمله ناموفق بوده و سایت آسیبی نخواهد دید اما اگر موارد امنیتی رعایت و تامین نشده باشد ضریب آسیب پذیری سایت بسیار بالا خواهد بود و امکان هک سایت و نفوذ به آن وجود دارد. این نکته نیز قابل توجه است که حتی با وجود انجام و پوشش موارد امنیتی هر سایتی در هر زمان و موقعیت مستعد دریافت حملات و آسیب پذیری ناشی از حملات است. نوع ، تعداد و روشهای هک و نفوذ بسیار گسترده هستند و مقابله در برابر تمامی آنها اقدامات بسیار جدی و دائمی را طلب می کند. علاوه بر پوشش و رفع موارد امنیتی بحث مراقبت و رسیدگی نیز در امنیت بسیار حائز اهمیت است.

امنیت وب سایت

یکی از شاخه های امنیت کامپیوتر است که به طور ویژه به اینترنت می پردازدکه غالباً با مسئله امنیت مرورگر در ارتباط است. هم چنین مسئله امنیت شبکه در یک سطح عمومی تر وجود دارند.عملکردهای ان برمبنای یافتن راهکارها و الگوریتم هایی است که بر ضد حملات اینترنتی است.با توجه به تعداد زیادی از افرادی که به صورت غیرمجاز در اینترنت به کانال گوش می دهند،اینترنت کانالی ناامن برای تبادل داده ها محسوب می شود، یکی از نمونه های آن فیشینگ است.

معرفی چند روش برای امنیت وب

نکات مهم برای امنیت گفته شد، حال به بررسی راه های موجود برای حفظ امنیت وب می پردازیم.

یکی از آسان ترین و مهم ترین روش ها وجود یک آنتی ویروس قوی بر روی سیستم های شما می باشد. یکی از وظایف آنتی ویروس این است که سیستم شما را در برابر دانلودی که می کنید، محافظت می کند. در واقع آنتی ویروس ها همیشه مراقب لینک هایی که دانلود می کنید، هستند. یکی از بهترین آنتی ویروس هایی که می توان آن ها را نام برد، Norton و یا McAfee است.  

یکی دیگر از مواردی که می توانید برای امنیت وب سات خود استفاده کنید این است که، رمز عبوری مناسب و سخت برای ورود به وب سایت خود انتخاب کنید.

اگر با  WordPres یا Joomla سایت خود را طراحی کرده اید، باید همواره آن ها را به روز کنید تا بتوانید بهتر و بیشتر از وب سایت خود محافظت کنید.

مورد دیگری که می توان برای محافظت کردن از وب سایت استفاده کرد گواهینامه های SSL است. این قفل نشانه یک امکان ایمنی برای رمز گذاری لینک هاست تا این اطمینان حاصل شود که تمامی ارتباط ها بین مرورگر کاربر و وب سایت کاملا محافظت شده و امن می باشد.

درنهایت این نکته را مد نظر داشته باشید که هکرها هیچ گاه آرام نمی نشینند و همواره به دنبال روش های مختلف هستند. این روزها که وب سایت ها و تولید نرم افزار های مختلف طرفداران بسیاری پیدا کرده است، امنیت وب سایت نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. بنابراین باید امنیت در وب سایت های خود را تامین کنیم تا بتوانیم یک وب سایت خوب و قابل اعتماد داشته باشیم. 

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

 

 

طراحی برند و لوگو

 

طراحی برند و لوگو برای شرکت‌ها یا برندهای تجاری که تازه شروع به کار کرده‌اند، جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های رقابت در بازار کار است. اگر شما هم به‌تازگی کسب و کاری را شروع کرده‌اید و نیازمند داشتن لوگو هستید، باید به فکر طراحی لوگو باشید. امروزه در بازاریابی و تبلیغات، نفوذ در اذهان مردم کار سخت و پیچیده ای است و این کار نیازمند خلاقیت و بررسی های زیادی می باشد. طراحی لوگو از جمله عوامل تبلیغاتی است که تاثیر زیادی در ساخت یک برند و رونق و معروفیت کسب و کار دارد.

شاید با خود فکر کنید که اگر لوگوی برندتان را خودتان طراحی کنید بهتر باشد. اگر درزمینهٔ طراحی لوگو تخصص دارید، می‌توانید کار طراحی را خودتان انجام دهید؛ اما اگر تخصص ندارید، بهتر است کار را به متخصص مجرب طراحی لوگو بسپارید.

 

طراحی لوگو (Logo Design) در برندسازی، اولین و مهم ترین قدم است. لوگو اولین آشنایی بصری برای مخاطب است. اگر نشان تجاری متناسب با کاراکتر برند نباشد، آن لوگو در تمام اوراق اداری، کارت های ویزیت، وب سایت ها و محصولات شما قرار می گیرد و همه جا با آرمی بی کیفیت معرفی خواهید شد. تغییر لوگو در آینده نیز برای شما هزینه های سنگینی به وجود خواهد آورد. تمام آن تبلیغات گذشته و شناخت بصری مخاطب از شما با تغییر لوگو باید از روز اول شروع شود و زمان و هزینه های زیادی را از دست خواهید داد. پس اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای هستید، باید از حرفه ای ها کمک بگیرید.

چرا طراحی لوگو را جدی بگیرید؟

لوگو نوعی نماد، نشانه یا آرم است که توسط سازمان ها و شرکت های تجاری یا حتی توسط افراد جهت ترویج شناخت عمومی استفاده میشود.


لوگو ابزاری برای ساخت هویت به عنوان بخشی از برند یا نام تجاری یک سازمان میباشد. همچنین ابزاری برای ایجاد افکار و احساسات مطلوب درباره این سازمان ها است.


انواع مختلفی از لوگو وجود دارد که همگی آنها ترکیبی از تایپوگرافی و تصاویر هستند. ولی هر نوع لوگو احساس متفاوتی را به برندتان می دهد و از آنجایی که لوگوی شما اولین چیزیست که مشتریان خواهند دید، باید مطمئن باشید که بهترین لوگو را برای برندتان انتخاب کرده اید.


اهمیت طراحی لوگو حرفه ای در موفقیت برند

آیا تا به حال با نگاه کردن به یک لوگو نام برند آن را حدس زده‌اید؟ آیا اگر نامی در تصویر لوگو ثبت نشده باشد باز هم می‌توانید نام برند آن را حدس بزنید؟ قطعا چنین اتفاقی را تجربه کرده‌اید و به‌خوبی می‌دانید که حتی می توان بدون داشتن شناخت کاملی از برند، تنها با دیدن لوگو آن را شناسایی کرد. استفاده از سمبل‌ها و نشانه‌ها یکی از راه‌های مهم و تاثیرگذار برای نمایش اطلاعات مرتبط با کسب و کار است و می‌تواند جایگاه برند را در دید مخاطبین تغییر دهد. به همین خاطر است که طراحی لوگو یکی از سرمایه‌گذاری‌های بسیار ارزشمند برای هر کسب و کاری است. اما چرا طراحی لوگو تا این حد اهمیت دارد؟ لوگوها چهره‌ی کسب و کار شما هستند و تقریبا اولین عاملِ شناسایی برند شما توسط مشتریان بالقوه به حساب می‌آیند. لوگوها تنها یک تصویر ساده نیستند، بلکه یک عامل شناخت بسیار مهم برای مشتریان و گنجینه‌ای از اطلاعات برند شما هستند که به‌طور کاملا مینیمال و هوشمندانه در یک تصویر کوچک جای گرفته‌اند. جای دادن تمامی این اطلاعات درون تصویری نه چندان پیچیده و به یاد ماندنی، تنها از عهده‌ی یک طراح لوگوی حرفه‌ای برمی‌آید. بپذیرید یا نه طراحی لوگو کار هر شخصی نیست. برای طراحی لوگو شما نه تنها باید به قواعد طراحی آشنایی داشته باشید بلکه باید بسیار خلاق و آگاه به تمامی زیر وبم‌های تولید یک لوگوی خوب باشید. لوگوهایی با طراحی دقیق و علمی به راحتی مشتریان بالقوه‌ی کسب و کار را متقاعد می‌سازند که برند شما برندی حرفه‌ای، قابل اعتماد و دارای خدمات و محصولات باکیفیت است. به همین خاطر نباید از اهمیت بسیار بالای طراحی لوگو برای کسب و کار غافل شد.

چرا بیزینس ها به طراحی برند و لوگو نیاز دارند؟

- لوگو با بیان خلاقانه‌ی مفهوم برند، تعامل مشتریان را تضمین می‌کند: ساخت لوگو به شیوه‌ی خلاقانه باعث می‌شود تا برند شما بدون زحمت زیاد و تنها با مخفی کردن مفهموم برند در لایه‌های طرح‌ها و رنگ‌های لوگو گوی سبقت را از سایرین برباید و با نشستن در ناخودآگاه مخاطب درآمد خود را تضمین کند.

- لوگو در یک نگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتری می‌دهد: تمامی برندهای مشهور از گذشته تا کنون را به خاطر بیاورید! طراحی لوگوی این برندها یکی از مبتکرانه‌ترین ابزارها برای معرفی محصولات و خدماتشان بوده است. درواقع طراحی آرم و لوگو موفق به شما کمک می‌کند تا از آرم خود به عنوان اسلحه‌ای برای نشانه گرفتن ذهن مشتریان در همان نگاه اول استفاده کنید و هویتتان را به آن‌ها نشان دهید.

- به راحتی در ذهن مخاطب ثبت می‌شود: شما چند تبلیغ و نام تجاری را پس از تنها یک بار دیدن آن به یاد می‌آورید؟ قطعا جواب شما یک یا دو نام است. اما هنگامی که پای لوگوها به میان می‌آید، داستان تغییر می‌کند و کل هویت برند در قالب یک تصویر در ذهنتان نقش می‌بندد که قابل فراموشی نیست. پس اگر می‌خواهید به یاد ماندنی باشید حتما باید از خدمات حرفه‌ای سفارش ساخت لوگو کمک بگیرید.

- لوگو برند شما را از رقبایتان متمایز می‌کند: لوگوی موفق تشخیص محصولات و خدمات شما را از سایر رقبایتان آسان می‌سازد و باعث می‌شود مشتریان بالقوه‌ی شما راحت‌تر برای خرید محصولاتتان تصمیم‌گیری کنند.

- طراحی لوگو حرفه ای اعتماد مشتریان بالقوه‌ی شما را جلب می‌کند: آیا شما حاضرید از برندی که هیچ نشان مشخصی ندارد خرید کنید؟ساخت لوگو نه تنها توجه و نگاه مخاطب را به خود جذب می‌کنند بلکه به دلیل نمایش هویت برند، بر واقعی و قابل اعتماد بودن آن صحه می‌گذارند. بنابراین مشتریان به حقیقی بودن برندتان اعتماد خواهند کرد.

- لوگو مخاطبین خاصی را هدف قرار می‌دهد: بسیاری از شرکت‌ها از تاثیر طراحی آرم خود بر جذب مخاطبین خاص غافل هستند و نمی‌دانند که لوگوها قادرند مخاطبین هدف را همچون آهن ربایی به سمت برندشان جذب کنند. برای مثال طراحی لوگوی یک رستوران می‌تواند به نحوی باشد که حس گرسنگی و میل به خوردن غذا را در بیننده تحریک کند و به این ترتیب آن‌ها را به سمت درهای رستوران هدایت کند.

پس می‌بینید که طراحی هوشمندانه لوگو به راحتی سود بسیار زیادی را به سمت برند شما روانه خواهد کرد.

منبع سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/