چرا طراحی لوگو املاک؟
اولین چیزی که مشتریان یک کسب و کار با آن روبرو می شوند؛ لوگو یا نماد یک کسب و کار است. به همین جهت طراحی لوگو املاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری و افزایش درآمد مشاورین املاک خواهد داشت. می دانید که تمامی کسب و کارها، سازمان ها و موسسات مختلف برای معرفی خود و مشهور شدن بین مخاطبانشان، از لوگو بهره می گیرند. لوگو یا نماد تجاری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در امر بازاریابی عمل می کند. لوگو برای تمام کسب و کار های المان حیاتی محسوب می شود و بدیهی است که کسب و کار املاک نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
لوگو املاک اگر به صورت حرفه ای طراحی شود به برند امکان این را می دهد تا در جذب مشتری های جدید و حفظ مشتری های قدیمی موثر عمل کند. گفته شد که لوگو در حقیقت بیان کننده ویژگی ها و هویت برند است ، پس لازم است در طراحی لوگو املاک نهایت دقت به خرج داده شود.
نکات طراحی لوگو املاک موضوع این مطلب حرفه ای طراحی لوگو است. طراحی لوگو مشاور املاک Real-estate logo design دارای نکات ظریفی است.
نکتا مهم طراحی لوگو املاک
اگر به لوگوی طراحی شده شرکت های املاک مطرح و معروف دنیا دقت کنید متوجه خواهید شد که ویژگی مشترک همه ی آن ها سادگی آن ها است. رعایت اصل سادگی در عین زیبایی فاکتور مهمی است. به عبارتی بزرگترین مزیت یک لوگو حرفه ای سادگی و قابل فهم بودن آن است.
دومین فاکتوری که باید رعایت شود تا نتیجه ی کار یک طراحی موفق باشد، انتخاب فونت مناسب است، چرا که بهتر است هنگام طراحی لوگو ، با توجه به سبک لوگو فونت مورد نظر انتخاب شود.
سومین فاکتور قابل اهمیت انتخاب پالت رنگی مناسب است ، که به همین جهت یک طراح گرافیک حرفه ای لازم است که دانش خوبی از روانشناسی رنگ ها داشته باشد، تا رنگی انتخاب شود که سریع در ذهن مخاطب بنشیند و هم چنین مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند. لوگوی املاک طراحی شده باید تاریخ انقضا نداشته باشد به این معنا که لوگو طراحی شده طی زمان هم قابل استفاده باشد. هم چنین لازم است لوگو طراحی شده با سایر المان های برند هم خوانی و سازگاری داشته باشد.
منبع: سه سوت وب
https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/
- ۲۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر