در طراحی وب سایت شرکتی، شناخت برند شرکت و ماهیت آن در گام اول، شناخت رقبا در گام دوم و شناخت بازار هدف در گام سوم، زمینه ساز الگوی طراحی خواهند بود. طراحی وب سایت شرکتی باید کاملا اختصاصی و منحصر به فرد بوده و هیچ گونه کپی برداری در آن اتفاق نیفتد.
در طراحی وب سایت شرکتی با تعداد صفحات کمتری در قیاس با طراحی سایت فروشگاهی، روبرو هستیم، اما هر یک از این صفحات دارای هویت ارزشمندی بوده و باید در طراحی به طور خاص به آن ها پرداخته شود. در پیارینو طراحی سایت شرکتی، به شکل کاملا کدنویسی شده از ابتدا و یونیک برای برندهای شرکتی انجام می پذیرد.
نکات مهم برای ایجاد یک وب سایت شرکتی موثر
طراحی سایت شرکتی با وجود بسیاری از ابزارهای ایجاد وب سایت دشوار نیست. هر نرم افزاری را که انتخاب کردید، این اصول طراحی را در ذهن داشته باشید:
وب سایت شرکتی خود را موبایل ریسپانسیو نگه دارید
در سال 2016، OuterBox گزارش داد که بیش از 62 درصد از خریداران با استفاده از تلفن های همراه خود خرید انجام داده اند و آمار سال 2016 نشان می دهد بیش از 90 درصد از خریداران حتی برای حضور در فروشگاه های خرده فروشی برای مقایسه قیمت و بررسی محصولات از تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند. علاوه بر این، 40 درصد از مصرف کنندگان اگر تجربه بدی با یک وب سایت تلفن همراه داشته باشند، به سراغ یک رقیب می روند.
پیدا کردن آن را آسان کنید
شما باید یک نام دامنه داشته باشید که توصیف تجارت شما باشد یا نام شرکت شما را به تصویر بکشد. حتی می توانید چندین دامنه داشته باشید که به وب سایت اشاره دارند.
اطلاعات تماس خود را بالاتر قرار دهید
اگر تجارت شما به افرادی بستگی دارد که بتوانند با شما تماس بگیرند یا با تیم فروش شما تماس بگیرند، این اطلاعات را در جایی قرار دهید که به راحتی بتوانند آن را پیدا کنند.
اگر از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می کنی ، حتماً پیوندها را در سرصفحه یا پاورقی قرار دهید، جایی که به راحتی پیدا می شوند.
صفحات خود را منظم نگه دارید
یکی از راه های ساده نگه داشتن ابزارک های اجتماعی مانند فید توییتر در سایت شما است. مایکل لاویستا، مدیر عامل شرکت Caxy Interactive ، توصیه کرد از خودتان بپرسید آیا اطلاعاتی را که خواننده شما به آنها اهمیت می دهد اضافه می کنید. اگر محتوای ابزارک شما از هدف صفحه پشتیبانی نمی کند، آن را حذف کنید.
از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید
ناگفته نماند که اطلاعات نادرست، کاربران را از وب سایت ناامید و مایوس می سازد؛ چه این تعداد اشتباه باشد، چه اطلاعات محصول منسوخ شده و چه اشتباهات دستوری ساده. نه تنها باید هر صفحه را قبل از انتشار مستقیم تصحیح کنید، بلکه باید هر صفحه را به طور دوره ای بررسی کنید، به ویژه پس از به روزرسانی در هر زمان دیگر.
به سرعت احترام بگذارید
یک مطالعه توسط SOASTA ، یک شرکت طراحی وب سایت، نشان داد که 88 درصد از آمریکایی های مورد بررسی گفتند که آنها با مارک هایی که دارای وب سایت ها و برنامه های اشکال دار هستند ارتباط منفی دارند و 83 درصد گفتند که وب سایت های کند باعث واکنش منفی آنها به یک مارک یا شرکت می شود. بعلاوه، 28 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که اگر بارگیری اولین وب سایتی که بازدید می کنند طولانی شود به وب سایت یک رقیب مراجعه می کنند.
با به روزرسانی نرم افزار، بهینه سازی فیلم ها و تصاویر برای بارگیری سریعتر و استفاده از میزبان وب سایتی که می تواند تقاضای پهنای باند شما را برطرف کند، از عملکرد روان وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.
طراحی خود را ساده نگه دارید
استفاده از قلم ها، رنگ ها و gif های متحرک را محدود کنید که می تواند چشم ها را از تمرکز صفحه وب منحرف کرده و از آنها دور کند. پاراگراف های کوتاه و نقاط گلوله ای و همچنین اطلاعات را قابل اسکن و احتمال خواندن می کند.
منبع: سه سوت وب
- ۲۳ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر