سه شنبه ۱۲ بهمن ۰۰ ۰۹:۴۰
لوگو، طرح گرافیکی قدرتمندی است که هویت یک شرکت بازرگانی را نشان می دهد. می توان خدمات و یا نوع محصول تولیدی یک سازمان و شرکت را در طراحی لوگو با المان های مناسب نشان داد. طراحی لوگو بازرگانی در این زمینه حساسیت بیشتری دارد؛ چراکه شرکت های بازرگانی فعالیتی فراتر از مرزها دارند؛ بهتر است طراحی لوگوی شرکت های بازرگانی را به تیم حرفه ای گرافیکی محول نمایند. طراحی لوگو شرکت بازرگانی از ویژگی های خاصی پیروی می کند که طبعأ طراحان آماتور نمی توانند در این زمینه موفق عمل کنند. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم طراحی لوگو شرکت بازرگانی اشاره خواهیم کرد.
لوگو بازرگانی تنها یک طرح گرافیکی نیست
طراحی لوگوشرکت بازرگانی باید به گونه ای باشد که نمادی شاخص از کارایی و خصوصیات شرکت بازرگانی شما را در سطح جهانی نشان دهد. شرکت های بازرگانی حیطه ی فعالیت گسترده ای دارند و با نماد تجاری خود به رقابت در بازارهای داغ جهانی می پردازند. هدف از طراحی لوگو بازرگانی، معرفی هویت و برند می باشد که برای مطرح شدن شرکت در میان سایر شرکت های بازرگانی امری ضروری است. امروزه شرکت های بازرگانی با نام صاحبان شرکت معرفی نمی شوند بلکه با نماد لوگو که شامل، سنبل ها، نام و ویژگی های بارز شرکت می باشد، معرفی می شوند.
خلاقیت و ابتکار در طراحی لوگو بازرگانی
در طراحی لوگو بازرگانی خلاقیت و ابتکار حرف اول را می زند. بکارگیری صحیح نماد ها و تصاویر گرافیکی می تواند برندی در شأن و اعتبار شرکت بازرگانی شما ایجاد کند. حرفه ای ترین تیم طراحی لوگو شرکت بازرگانی، ابتکار و خلاقیت را اولویت کار خود قرار می دهند. حال اینکه این خلاقیت می تواند با الهام گرفتن از لوگوهای تجاری جهانی، ایده گرفتن از تصاویر گرافیکی بروز یا تصویرسازی طراحان شروع و منجر به خلق لوگو بازرگانی جدید شود.
درک مشترک بین الملی از مفهوم لوگو بازرگانی
لوگو بازرگانی شما اعتبار شما را در سطح جهانی رقم می زند؛ پس در نظر داشته باشید که لوگویی که طراحی می کنید بر مبنای ویژگی لوگوهای بین الملی باشد. بی شک مخاطبان شرکت بازرگانی شما افرادی از کشورهای دیگر هستند؛ پس این خیلی اهمیت دارد که لوگوی شرکت شما قابل فهم و درک در سطح جهانی باشد. داشتن فهم مشترک بین الملی مهم ترین ویژگی در طراحی لوگو بازرگانی محسوب می شود، بنابراین سعی کنید ساخت لوگو شرکت بازرگانی خود را به تیم حرفه ای طراحی لوگو بسپارید تا با بهترین شکل و ساده ترین نماد، به شرکت شما هویت می بخشد.
تیم های حرفه ای طراحی لوگو بازرگانی با حسن انتخاب، سلیقه و بکارگیری خلاقانه نمادهای بین الملی، بسیار حساس تر و دقیق تر از لوگوی سایر مشاغل عمل می کنند. برای هدفمند سازی یک شرکت بازرگانی بهتر است لوگو به نام شرکت به ثبت برسد تا هویتی معتبر به برند شما ببخشد. با این حال می توانید با لوگویی منحصربه فرد که معرف برند شماست به تجارت جهانی بپردازید.
لوگو بازرگانی، اعتبار یک کشور در سطح جهانی
گمان نکنید که لوگوی بازرگانی شما، تنها هویت شرکت تان را نشان می دهد بلکه در سطح بین الملی لوگوهای بازرگانی معرف یک کشور می باشند. همانطور که گفته شد این لوگو باید مفهومی باشد تا برای انواع فرهنگ ها در سایر ممالک قابل درک گردد. لوگوی بازرگانی تنها ملاک اعتبار یک شرکت نیست، بلکه ارائه ی محصول با کیفیت می تواند به محبوبیت برند شما بیافزایید.
منبع: سه سوت وب
https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/
- ۲۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر